• Polska
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Danmark
  • Bærbar PC
  • Dutzo Gaming PC
  • Mobil
  • Smarthus
  • SSD
  • Nyhetsbrev
  • Kundeservice
  1. Forside

Reparasjon/Defekt

Proshop kundeservice

What does each step in the creation of a warranty case, on the webpage, mean?

  • When you create a warranty case, you will be asked to fill out an error desription. Here is a short explanation of how we would like you to answer each step: 
    • Is the error periodic?
      • If the defect is not permanent, but only occurs sometimes, please answer "yes".
      • If the error is constant, please answer "no".
      • If you are in doubt, please answer "don't know" 
    • Error description:
      • Please give a short description of where and how the error can be detected on your product.
      • If the error is periodic (e.g. it only occurs occasionally), it is important, that you describe how often it occurs.
      • Please link to a video or a picture of the error.
    • Serienummer / IMEI-nummer:
      • If the product has a serial number, please write it here.
      • If you hand in a mobile phone, please write the IMEI number here.
    • Possibly Password / Password to log on to the machine / operating system:
      • We need your password to log in to the product and investigate the error, if you for example send in a computer, tablet or mobile phone.
    • Is the product complete? (i.e. is all parts attatched)
      • Ideally we need all parts of the product to handle the warrandy case. This eases the handling - and in the case your warranty is accepted it will shorten the process of exchanging the product or giving you the money back. 
      • Answer "yes" if you send in all parts. 
      • Anser "Don't know" if you are in doubt.
      • Answer "no" if you send don't send in al the parts. 
    • Do you have any comments to the case?
      • For instance you can write your own customer number, if you are not the original buyer of the product.

Har jeg mulighet til å snakke med tekniker vedrørende mitt defekte produkt?

• Ja, du har mulighet til å kontakte vår supportavdeling i Norge via vår e-post eller telefon 35060606.

FANT DU IKKE DET DU LETTE ETTER?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice Gå tilbake til oversikten

  • Kundeservice

  • Retur og angrerett

  • Forsendelse og levering

  • Betaling

  • Reparasjon/Defekt

  • Henting av ordrer

  • Bedrift og offentlig

  • Produktspørsmål

  • Min konto

  • Outlet
  • Kampanjer
  • Barn og Leker
  • Belysning
  • Bøker
  • Datautstyr
  • Foto og Video
  • Hus & Hage
  • Husholdning
  • Kabler
  • Kontorrekvisita
  • Mobil og Nettbrett
  • Nettverk
  • PC
  • Personlig pleie
  • Skrivere
  • Software
  • Spill & Gaming
  • TV og HiFi
  • Min side

  • Min konto
  • Kjøpshistorikk
  • Bestillinger
  • Vilkår og betingelser

  • Vilkår og betingelser
  • Persondatapolitikk
  • Kundeservice

  • Opprett reklamasjon
  • Opprett angrerettsak
  • Glemt passord
  • Om Proshop
  • Guides
  • Kundeservice

Åpningstider

Mandag-fredag:
Lørdag:
Søndag:
9.00 - 16.30
Stengt
Stengt

Telefon: +47 35060606
E-post privatkunder: [email protected]
E-post bedriftskunder: [email protected]

Kontakt

Proshop AS
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge

Levering

Betalingsalternativ

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev og motta spesialtilbud og informasjon om konkurranser.

Sertifisering