Hjelp

Kundeservice

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

 
• Som privatkunde kan du kansellere bestillingen fra kundekontoen din så lenge bestillingen ikke er i ferd med å bli pakket eller du allerede har mottatt en bekreftelse. Bestillingen din blir bekreftet når du har mottatt ordrebekreftelsen til e-posten din, og den er klar for sending. Du kan få tilgang til din kundekonto med din e-postadresse og passord. Du kan få et passord ved å klikke på "glemt passord" -lenken. Du kan også kansellere bestillingen din ved å kontakte vår kundesupport i åpningstiden.
• Du kan følge din pakke via Track & Trace-linken i ordrebekreftelsen
• Det kan gå 24 timer før skanninger/oppdateringer er synlige på transportørens nettside.
• I usedvanlig travle perioder som f.eks. Black Friday, kan det forekomme forsinkelser.
• Hvis varen ikke er levert til estimert tid, vennligst kontakt transportøren eller vår kundesupport for nærmere informasjon.
• Du kan sjekke status på dine ordrer i ditt kundesenter. Du kan logge inn i ditt kundesenter ved å trykke på: ”Login” oppe i høyre hjørne (Har du glemt passordet ditt, trykk her.
• Det kan gå opptil 30 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Normalt vil reservasjonen av beløpet frigis mye raskere.
• Før du gjør noe annet, så skal du opprette en reklamasjonssak via denne linken.
• Nei, vi er en norsk nettbutikk med norske priser.

FANT DU IKKE DET DU LETTE ETTER?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Tel.: +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]