Hjelp

Produktspørsmål

Proshop kundenservice

• Nei, vi tilbyr dessverre ikke prisgaranti.


• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet. Ved prisendring kan du kontakte kundeservice og be om å få endret prisen helt frem til ordren er sendt.
• Privatkunder kan benytte seg av angreretten, og bestille på nytt med den oppdaterte prisen.
• Vi kan dessverre ikke opplyse om hvilke varer som kommer på tilbud. Weekendtilbud offentliggjøres fredag ettermiddag. Mottagere av Proshops nyhetsbrev mottar utvalgte tilbud fredag formiddag.
• Ja, det kan du, hvis du sender inn originalt signert og stemplet utførselsskjema, samt dine kontoopplysninger til vår adresse.

Proshop as
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge
• På produktsiden kan du se antallet på vårt lager i Danmark. Eventuelt hvor mange det er på fjernlager.


• Du kan gå til vår Tilbehørsguide her.
• Du kan gå til vår Kabeloversikt her.
Ja, det er samme reklamsjons- og angrerett på demoprodukter som ved kjøp av nye produkter.
• Demovarer hos Proshop er en gode tilbud på varer som enten er sent retur på angreretten, reparert i forbindelse med en reklamasjon eller hvor den originale emballasje har blitt skadet eller mangler.
• Våre demoprodukter er testet og fungerer, men originalemballasjen og tilbehør som ikke påvirker produktets funksjon, kan mangle. Batteri, lader eller strømledning som er nødvendig for å bruke produktet som opprinnelig beregnet, vil være inkludert om ikke annet er opplyst.
• Det er ikke mulig å bestille mer enn antallet vi har på lager.
• Det er samme reklamasjons- og angrerett på demoprodukter som ved kjøp av nye produkter.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]