Lenovo Premier Support Upgrade - extended service agreement - 3 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, responstid: NBD, for ThinkCentre M60; M70q Gen 2; M70t Gen 2; M80s Gen 3; M80t Gen 3; V50s-07; V55t-15
592,00 kr eksl. mva
Fjernlager, 4-6 dager til forsendelse
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Detaljer
Produsent: LenovoVarenummer: 3031825
Model: 5WS1B61713
Til produsentens hjemmeside
lenovo.comProduktbeskrivelse | Lenovo Premier Support Upgrade - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet |
Type | Utvidet serviceavtale |
Service Inkludert | Deler og arbeid |
Plassering | På stedet |
Full kontraktsperiode | 3 år |
Svartid | Neste forretningsdag |
Designet for | S510; ThinkCentre M60; M600; M625; M630; M70; M700; M70q Gen 2; M70s Gen 2; M70t Gen 2; M715q (2nd Gen); M71X; M72X; M75; M75n IoT; M75q Gen 2; M75s Gen 2; M75t Gen 2; M80; ThinkEdge SE50; V320-15; V330-15; V35s 07; V50s-07; V50t Gen 2-13; V50t-13; V520-15; V520S-08; V530; V530-15; V530S-07; V55t-15 |
Generelt | |
---|---|
Service Inkludert | Deler og arbeid |
Plassering | På stedet |
Full kontraktsperiode | 3 år |
Svartid | Neste forretningsdag |
Detaljer | |
---|---|
Service og støtte | Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag |
Ønsker du bedre brukerstøtte for bedriften og de ansatte? Med Lenovo Premier Support får både IT-personalet og sluttbrukerne VIP-behandling.
Få en direktelinje til de tekniske ekspertene som lytter først og deretter leverer avansert feilsøking - ingen ferdige skript her. De blir bedømt ut fra hvor godt de løser problemet første gang, og er derfor oppsatt på rask og nøyaktig løsning.
Du får også tilgang til tekniske kundeansvarlige som fungerer som ett enkelt kontaktpunkt for saksbehandling. Du får den stabiliteten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjon neste virkedag og prioritert reservedelstilgang, kan du holde systemnedetider og produktivitetsavbrudd på et absolutt minimumsnivå. Det er Premier-forskjellen.
Få en direktelinje til de tekniske ekspertene som lytter først og deretter leverer avansert feilsøking - ingen ferdige skript her. De blir bedømt ut fra hvor godt de løser problemet første gang, og er derfor oppsatt på rask og nøyaktig løsning.
Du får også tilgang til tekniske kundeansvarlige som fungerer som ett enkelt kontaktpunkt for saksbehandling. Du får den stabiliteten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjon neste virkedag og prioritert reservedelstilgang, kan du holde systemnedetider og produktivitetsavbrudd på et absolutt minimumsnivå. Det er Premier-forskjellen.
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten.
Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder.