Totum - Ornaments Felt Grinch
Teknisk kundestøtte, for Avaya one-X Agent Disaster Recovery (v. R1), 1 agent, forhåndsbetalt, årlig gebyr, fjerndiagnose, 3 år, 24x7
115,00 kr
92,00 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 95,00 kr
Bestillingsvare, 7-9 dager til forsendelse
Preferred Support builds on the remote services in Essential Support to deliver even greater value. Preferred Support includes proactive monitoring and system alarm resolution with the Avaya-patented EXPERT Systems SM, which can reduce major outage risk by as much as 74 percent and, on average, has a 20% faster resolution time 1, 2. Avaya will also monitor public switch telephone network (PSTN) facilities for problems and alert your telecom team for immediate resolution, helping to save precious time and reduce risk to your communications environment.
Produsent
Varenummer
3324518
Model
240124
Ean
8714274240124
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Avaya Support Advantage Preferred Support - teknisk kundestøtte - for Avaya one-X Agent Disaster Recovery - 3 år
Service og støtte
Teknisk kundestøtte
Service Inkludert
Fjerndiagnose
Full kontraktsperiode
3 år
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Programvaretittel
Avaya one-X Agent Disaster Recovery
Versjon
R1
Antall lisenser
1 agent
Lisensprissetting
Forhåndsbetalt
Lisensdetaljer
Årlig gebyr
Generelt
Type
Teknisk kundestøtte
Service Inkludert
Fjerndiagnose
Full kontraktsperiode
3 år
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Programvare
Programvaretittel
Avaya one-X Agent Disaster Recovery
Installasjonstype
Installert lokalt
Versjon
R1
Antall lisenser
1 agent
Lisensprissetting
Forhåndsbetalt
Lisensdetaljer
Årlig gebyr
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.