Hjelp

Service & Support - Dell Upgrade from 3Y Basic Advanced Exchange to 5Y Basic Advanced Exchange - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - shipment - ML3_3AE5AE
Varenummer: 3013556

Dell Upgrade from 3Y Basic Advanced Exchange to 5Y Basic Advanced Exchange - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - shipment

Utvidet serviceavtale, bytte, 2 år (4./5. år), forsendelse, responstid: NBD, for Alienware AW2518HF, AW2521HF, AW2521HFL; Dell P2415Q, P2418D, P2418HT, P2418HZM, P2419HC, P2421D, P2421DC, P2717H, P2719H, P2719HC, P2720D, P2720DC, P2721Q, S2417DG, S2719DGF, S2719DM, S2719H, S2719HS, S2721D, S2721DGF, S2721DS, S2721QS, S2817Q; UltraSharp U2412M, U2414H

475,00 kr
380,00 kr eksl. mva
Fjernlager, 2-4 dager til forsendelse
Rimeligste private frakt: 99,00 kr

Detaljer

Produsent: Dell
Varenummer: 3013556
Model: ML3_3AE5AE
Ean:

Til produsentens hjemmeside

www.dell.com/
ProduktbeskrivelseDell Oppgrader fra 3 År Basic Advanced Exchange til 5 År Basic Advanced Exchange - utvidet serviceavtale - 2 år - 4./5. år - forsendelse
TypeUtvidet serviceavtale
Service InkludertBytte
PlasseringForsendelse
Full kontraktsperiode2 år
Støtteperiode4. og 5. år
SvartidNeste forretningsdag
Designet forAlienware AW2518, AW2521; 25 Gaming Monitor; Dell P2415, P2418, P2419, P2421, P2423, P2717, P2719, P2720, P2721, S2417, S2719, S2721, S2817; 27 Gaming Monitor; UltraSharp U2412, U2414, U2415, U2419, U2421, U2520

Generelt

Service Inkludert Bytte
Plassering Forsendelse
Full kontraktsperiode 2 år
Støtteperiode 4. og 5. år
Svartid Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte Utvidet serviceavtale - bytte - 2 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet kontortid
Teknisk støtte - webstøtte - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 2 år
Dell's base warranty covers repair or replacement for manufacturing defects. With Advanced Exchange Service, Dell will send a replacement monitor if warranty issue cannot be resolved remotely.

Dell recommends ProSupport - If you need more than business hours support, consider upgrading to ProSupport for monitors.

*Availability and terms of Dell Technologies Services vary by region and by product. Contact a sales representative for details.

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten.
Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder.