Hjelp

Service & Support - Apple Care for Enterprise - extended service agreement - 4 years - on-site - SAW32ZM/A
Varenummer: 3167993

Apple Care for Enterprise - extended service agreement - 4 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 4 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret), på stedet, responstid: NBD, volum, Tier 2+, for iMac (Begynnelsen av 2019, I midten av 2017, I midten av 2020)

2 653,00 kr 2 122,40 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 5-7 dager til forsendelse

AppleCare for Enterprise starter med en AppleCare Account Manager - deres personlige kontaktperson hos AppleCare. En AppleCare Account Manager hjelper til med å gå gjennom IT-infrastrukturen, spore eventuelle problemer og levere månedlige aktivitetsrapporter for supportsamtaler og reparasjoner. Med kontinuerlig support fra en AppleCare Account Manager får bedriften og teamet deres mest ut av AppleCare for Enterprise.Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange av appene for alle Apple-produktene, kan AppleCare for Enterprise levere integrert support og service dere ikke får andre steder. Dere får support på IT-avdelingsnivå over telefon og e-post for all maskinvare og programvare fra Apple.AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi teknisk støtte til de ansatte på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativsystemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og personlige kontoer og innstillinger.Bedriften kan velge mellom å få servicedekning på stedet i to eller tre år etter kjøpsdatoen for maskinvaren. Hvis dere har maskinvareproblemer i løpet av denne perioden, hjelper AppleCare for Enterprise med å løse problemene så fort så mulig. IBMs Global Technology Services, en global Apple-autorisert service­leverandør, gir service på stedet innen neste virkedag.I tillegg til servicedekning på stedet kan bedriften av hvilken som helst grunn få reparert opptil 2 prosent av Mac-datamaskinene eller opptil 5 prosent av iPad- og iPhone-enhetene som er dekket av avtalen. Så hvis en uheldig ansatt skader en enhet, kan også dette dekkes av bedriftens AppleCare for Enterprise-avtale. I de aller fleste tilfeller kan Apple reparere eller erstatte enheten innen én virkedag.

Produsent
Varenummer
3167993
Model
SAW32ZM/A
Ean
194252682029
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
AppleCare for Enterprise - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Volum, Tier 2+
Designet for
iMac (Begynnelsen av 2019, I midten av 2017, I midten av 2020)

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Volum, Tier 2+

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - assistanse - 4 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.