Betaling

Proshop kundeservice

• Det kan gå opptil 30 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Normalt vil reservasjonen av beløpet frigis mye raskere.
• Ved betaling av din bestilling velger du ”Kreditt/Avtale ”, og firmaet ditt vil bli kredittvurdert. Etter godkjent vurdering, sender vi varene når de er klare og en faktura til betaling.
• Beløpet trekkes først når varen sendes. Du vil samtidig motta en kvittering på kjøpet ditt.
• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruker/konto, som kredittavtalen er tilknyttet. Tilgang til kontoen kan fås ved å bruke ”Glemt passord” – klikk her.
• Har du problemer ved betaling med ditt betalingskort, anbefaler vi at du tar kontakt med din kortutsteder eller din bank.
• Det er dessverre ikke mulig å endre ordrens innhold siden beløpet er låst.
• Det er dessverre ikke mulig å endre ordrens innhold siden beløpet er låst.


• Det er dessverre ikke mulig å betale med kontanter.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]