Menu

Hjelp

Kundeservicecenter

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

FINN SVARET PÅ SPØRSMÅLET DITT NEDENFOR

I boksene nedenfor finner du svar på nesten alle spørsmål du må ha til oss. Har du ytterligere spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss ved å ringe eller skrive. Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg!

 
• Som privatkunde kan du kansellere bestillingen fra kundekontoen din så lenge bestillingen ikke er i ferd med å bli pakket eller du allerede har mottatt en bekreftelse. Bestillingen din blir bekreftet når du har mottatt ordrebekreftelsen til e-posten din, og den er klar for sending. Du kan få tilgang til din kundekonto med din e-postadresse og passord. Du kan få et passord ved å klikke på "glemt passord" -lenken. Du kan også kansellere bestillingen din ved å kontakte vår kundesupport i åpningstiden.
• Du kan følge din pakke via Track & Trace-linken i ordrebekreftelsen
• Det kan gå 24 timer før skanninger/oppdateringer er synlige på transportørens nettside.
• I usedvanlig travle perioder som f.eks. Black Friday, kan det forekomme forsinkelser.
• Hvis varen ikke er levert til estimert tid, vennligst kontakt transportøren eller vår kundesupport for nærmere informasjon.
• Du kan sjekke status på dine ordrer i ditt kundesenter. Du kan logge inn i ditt kundesenter ved å trykke på: ”Login” oppe i høyre hjørne (Har du glemt passordet ditt, trykk her.
• Det kan gå opptil 30 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Normalt vil reservasjonen av beløpet frigis mye raskere.
• Før du gjør noe annet, så skal du opprette en reklamasjonssak via denne linken.
• Nei, vi er en norsk nettbutikk med norske priser.

FANT DU IKKE DET DU LETTE ETTER?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Tel.: +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Du skal fylle ut returformularet via denne linken.
• Ja, om du er privatkunde har du 14 dagers angrerett. Vær oppmerksom på at du selv skal betale frakten tilbake til Proshop.

• Ved næringskjøp er det ingen angrerett. Men du må gjerne kontakte oss angående ønske om retur, så vil vi vurdere om vi kan tilby dette.
• Ja, man må selv betale for frakten. Du kan bestille en returfraktseddel via returformularet. (Maks. 30kg)
• Ja, du kan kjøpe en returfraktseddel via returformularet. (Maks 30kg)
• Ja, du må gjerne levere produktet til oss.
• Har du betalt med et betalingskort, vil pengene blir ført tilbake til det samme kortet som ble benyttet ved kjøpet. Normalt får du beløpet i retur i løpet av 5-7 dager.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

• Du kan følge din pakke via Track & Trace-linken i ordrebekreftelsen

• Det kan gå 24 timer før skanninger/oppdateringer er synlige på transportørens nettside.

• Hvis varen ikke er levert til estimert tid, vennligst kontakt transportøren eller vår kundesupport for nærmere informasjon.
• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Proshops kundeservice innenfor 24 timer etter mottak til vår e-post: [email protected]. Bilder av skaden og av emballasjen varen ble levert i, må følge denne e-posten.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Proshops kundeservice senest 5 døgn etter mottak til vår e-post: [email protected], bilder av skaden og av emballasjen den ble levert i må følge denne e-posten.
 
Ved rapportering av godsskader er det veldig viktig at vi får fotodokumentasjon av skadene.
Se mer informasjon via guiden her: 
https://www.proshop.no/Fraktskade
• Du kan sjekke status på dine ordrer i ditt kundesenter. Du kan logge inn i ditt kundesenter ved å trykke på: ”Login” oppe i høyre hjørne (Har du glemt passordet ditt, trykk her.)
• Vi har dessverre ikke mulighet til dellevering av en ordre, men vi kan fjerne varen som har lang leveringstid. Du må da eventuelt legge inn en ny ordre på varen hvis du fortsatt ønsker denne.
• Ja, vi leverer MVA-fritt til både Svalbard og Jan Mayen.
• Ja, det kan du hvis du sender inn originalt, signert og stemplet utførselsskjema samt dine kontoopplysninger til vår adresse.

Proshop as
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Det kan gå opptil 30 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Normalt vil reservasjonen av beløpet frigis mye raskere.
• Ved betaling av din bestilling velger du ”Kreditt/Avtale ”, og firmaet ditt vil bli kredittvurdert. Etter godkjent vurdering, sender vi varene når de er klare og en faktura til betaling.
• Beløpet trekkes først når varen sendes. Du vil samtidig motta en kvittering på kjøpet ditt.
• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruker/konto, som kredittavtalen er tilknyttet. Tilgang til kontoen kan fås ved å bruke ”Glemt passord” – klikk her.
• Har du problemer ved betaling med ditt betalingskort, anbefaler vi at du tar kontakt med din kortutsteder eller din bank.
• Det er dessverre ikke mulig å endre ordrens innhold siden beløpet er låst.
• Det er dessverre ikke mulig å endre ordrens innhold siden beløpet er låst.


• Det er dessverre ikke mulig å betale med kontanter.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

  • When you create a warranty case, you will be asked to fill out an error desription. Here is a short explanation of how we would like you to answer each step: 
    • Is the error periodic?
      • If the defect is not permanent, but only occurs sometimes, please answer "yes".
      • If the error is constant, please answer "no".
      • If you are in doubt, please answer "don't know" 
    • Error description:
      • Please give a short description of where and how the error can be detected on your product.
      • If the error is periodic (e.g. it only occurs occasionally), it is important, that you describe how often it occurs.
      • Please link to a video or a picture of the error.
    • Serienummer / IMEI-nummer:
      • If the product has a serial number, please write it here.
      • If you hand in a mobile phone, please write the IMEI number here.
    • Possibly Password / Password to log on to the machine / operating system:
      • We need your password to log in to the product and investigate the error, if you for example send in a computer, tablet or mobile phone.
    • Is the product complete? (i.e. is all parts attatched)
      • Ideally we need all parts of the product to handle the warrandy case. This eases the handling - and in the case your warranty is accepted it will shorten the process of exchanging the product or giving you the money back. 
      • Answer "yes" if you send in all parts. 
      • Anser "Don't know" if you are in doubt.
      • Answer "no" if you send don't send in al the parts. 
    • Do you have any comments to the case?
      • For instance you can write your own customer number, if you are not the original buyer of the product.
• Ja, du har mulighet til å kontakte vår supportavdeling i Norge via vår e-post eller telefon 35060606.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Vi har ikke utleveringssted i Norge, så det er dessverre ikke mulig.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Legg bare de ønskede varene i handlevognen, registrer bedriften med organisasjonsnummer, og gjennomfør bestillingen eller opprett bedriften som ny kunde her.
• Ja, hvis ditt firma er et AS med en god økonomi eller er en offentlig instans. I forbindelse med kjøpet er du velkommen til å «Søke om kreditt» under Betaling. Proshop vil da foreta en kredittvurdering av ditt firma.
• Ja, Proshop AS sender EHF-Faktura. Vi sender som utgangspunkt EHF-Faktura til alle selskaper som kan motta dette. For å sikre at ditt selskap mottar EHF-Faktura anbefaler vi at dere sender mail til [email protected] der dere ber om at EHF sendes.
• Ved næringskjøp er det ingen angrerett. Men du må gjerne kontakte oss angående ønske om retur, og så vil vi vurdere om vi kan tilby dette.
• Firmakunder har 1 års reklamasjonsrett på alle kjøp. Det kan være tilfeller hvor produsenten gir en garanti ut over dette.
• Du er velkommen til å kontakte oss på telefon 35060606 eller skrive til oss på [email protected] med din forespørsel, så vil vi se på eventuelle muligheter for dette.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Nei, vi tilbyr dessverre ikke prisgaranti.


• Varens pris fastlåses på bestillingstidspunktet. Ved prisendring kan du kontakte kundeservice og be om å få endret prisen helt frem til ordren er sendt.
• Privatkunder kan benytte seg av angreretten, og bestille på nytt med den oppdaterte prisen.
• Vi kan dessverre ikke opplyse om hvilke varer som kommer på tilbud. Weekendtilbud offentliggjøres fredag ettermiddag. Mottagere av Proshops nyhetsbrev mottar utvalgte tilbud fredag formiddag.
• Ja, det kan du, hvis du sender inn originalt signert og stemplet utførselsskjema, samt dine kontoopplysninger til vår adresse.

Proshop as
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge
• På produktsiden kan du se antallet på vårt lager i Danmark. Eventuelt hvor mange det er på fjernlager.


• Du kan gå til vår Tilbehørsguide her.
• Du kan gå til vår Kabeloversikt her.
Ja, det er samme reklamsjons- og angrerett på demoprodukter som ved kjøp av nye produkter.
• Demovarer hos Proshop er en gode tilbud på varer som enten er sent retur på angreretten, reparert i forbindelse med en reklamasjon eller hvor den originale emballasje har blitt skadet eller mangler.
• Våre demoprodukter er testet og fungerer, men originalemballasjen og tilbehør som ikke påvirker produktets funksjon, kan mangle. Batteri, lader eller strømledning som er nødvendig for å bruke produktet som opprinnelig beregnet, vil være inkludert om ikke annet er opplyst.
• Det er ikke mulig å bestille mer enn antallet vi har på lager.
• Det er samme reklamasjons- og angrerett på demoprodukter som ved kjøp av nye produkter.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]

Proshop kundeservice

• Hvis du tidligere har handlet hos Proshop.no er kontoen koblet til din mailadresse. Trykk her for å lage et nytt passord.
• Har du glemt passordet ditt, kan du klikke her for å lage et nytt.
• Du kan logge inn i ditt kundesenter i høyre hjørne: ”Login” (Har du glemt passordet ditt, klikk her.)
• Du finner lisenser under ”Mine lisenser” i ditt kundesenter. Til hver lisens vil det være beskrevet hvordan lisensen aktiveres. Du kan se dine lisenser her.
• Du kan finne dine tidligere bestillinger under ”Kontosammendrag” i kundesenteret - klikk her.
• Du kan se status på din reklamasjonssak i kundesenteret – klikk her.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål.
Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 16:30
Vi svarer normalt senest innen 48 timer (2 virkedager).

Ring til oss på +47 35060606

Skriv til Proshop Privat:
[email protected]

Skriv til Proshop Bedrift:
[email protected]